Alltså, fy fan!

Såg nyss ett klipp på Youtube som säkert flera av er också sett. Det cirkulerar runt lite överallt på nätet just nu. En asiatisk kvinna som misshandlar sitt lilla barn något så otroligt! Barnet bara ligger i sängen och gör ingenting! Så fort som barnet lugnar sig lite eller reser på huvudet så slår hon med kudden i huvudet på han så han ramlar ner igen, eller så daskar hon till honom i ansiktet med handflatan eller sparkar med benen över hans kropp! Fyyy faaaan så vidrigt! Och barnet bara skriker och gråter hela tiden :(
Nu i efterhand önskar jag att jag inte hade sett det för det var verkligen vidrigt. Bara tanken på att veta att det lilla barnet finns hos sin mamma där ute någonstans och blir misshandlad så är hjärtskärande!
Nu pratar vi om ett litet barn som inte ens kan yttra sig, som inte ens kan gå själv. Vad kan den vara, ett halvår max? Fy fan.

Grät i allafall floder när jag såg klippet. Det var så hemskt så jag kunde inte hålla tillbaka det.

Om något hände Felicia vet jag inte vad jag skulle göra!

Den kvinnan borde ju gripas, bli satt i fängelse och misshandlad själv ett bra tag så KANSKE det dyker upp något vett i hennes skalle! Men bara KANSKE.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0