Medelgympa!

Då har jag avverkat mitt första medelgympa pass på säkert snart ett år!
Träningsvärken kommer vara ett faktum till morgondagen.
 
Kanske är det jag som är kinkig och möjligen lite ringrostig, men jag vet faktiskt inte om jag gillade dagens pass så mycket. När Gabriella höll i det tyckte jag det var kanon, hon är verkligen en person som får en att känna ett "go!" i sig. Nu var det en annan tjej. Hon  var inte dålig så, men jag gillade Gabriellas upplägg mer, och hon tog det lite lugnare. Här kändes det ibland som att man inte hann börja med ett moment innan det var dags för nästa.
 
Och när man ska träna så är ju musiken himla viktig, om inte annat tycker jag det. Och när Linda Bengtzings gamla kassa schlagerdänga "Jag ljuger så bra" spelas, och sedan på köpet "We´re going to Ibiza" .....ooooh back to the island! Mja, då vet jag inte om min motivation höjs iaf.
Passets höjdpunkt var isf avslappningslåten "In the arms of the angels" eller vad den heter. Den fick godkänt.
 
MEN, träningsvärk kommer jag nog ha efteråt som sagt, och det är väl det som är huvudsaken. Sedan kanske jag går på fler pass bara för att, för att jag vill och behöver röra på mig. Men jag måste säga att det var bättre förr ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0