Första dagarna på år 2013..

...har nu passerat, och man kan säga att det har börjat bra!
Första dagen i januari åkte hela familjen till Deje för att hälsa på en annan liten familj, nämligen Nathalie, Andreas och deras lilla Lovisa som kom till världen den 18:e december. Det var en söt tjej, och liten!
Tänk vad fort man glömmer bort hur små de små liven har varit! Det är 20 månader sedan som Felicia var så liten, och jag kan lova att de 20 månaderna har passerat med stormsteg.
Så alla småbarnsföräldrar - ta till vara på tiden! Det är en tid som aldrig kommer komma tillbaka!
Gissa om jag blev bebissugen igen! :)
 
Dagen blev mycket lyckad iaf, det var bebissnos, Felicialek, middag och efterrätt! Perfekt :)
 
 
Dagen efter var det äntligen dags för mig att se den sista och avslutande filmen på Twilight serien! Jag och Madde drog till Karlstad och gottade oss i biostolarna samtidigt som vi med spänning kollade på de snygga vampyrerna! Man kan ju inte säga att filmerna saknar ögongodis iaf! ;)
 
 
Och idag, 4/1, är vi bjudna till min moster på middag. Riktigt trevligt, och är det någon som är bra på att laga mat och göra efterrätter så är det min moster! :) Tyvärr ses vi ju inte sådär jätteofta, så det är kul att hon tar tag i saken och bjuder oss på mat. Det är jag, Thomas, Fillan, mamma, pappa och Kenneth bror Dick med fru som kommer dit. Så det blir som sagt trevligt.
Nu väntar duschen, om en timme ska vi nämligen dra!
 
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0