Bild update ifrån veckan som gått!

 
Under nyår var vi hemma hos Thomas syster där hela Berglund familjen var samlad. Självklart blev det kusinmys på hög nivå! :)
 
 
Strax innan tolvslaget passade vi på att leka paparazzi, några gånger skulle vi fastna på bild innan året var slut!
 
 
Den första dagen på 2013 var vi och hälsade på denna fina familj!
 
 
Och årets första fredag tillbringades hemma hos min moster med god mat och trevligt sällskap!
 
 
Nu är alla storhelgerna över och det ska faktiskt på ett vis bli skönt att återgå till vardagen igen. (Även om det är grymt jobbigt att varje tidig morgon ligga och spänna sig och undra om telefonen kommer ringa ut mig på jobb eller inte..) Inte för att jag inte vill jobba, men det är ovissheten jag inte gillar.
 
För som sagt, jobba vill jag! Nu om någon gång är jag shoppingsugen nåt så inni...! :) Så pengar är nice!
 


Kommentarer
Maria- tvåbarnsmamma

Idag träffade jag din lilla tjej på Järpen när vi var på inskolning.. Hon och Wiggo var hur söta som helst när de dansade med hattar tillsammans :-)

2013-01-09 @ 19:16:25
URL: http://mariatellebo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0