Hej igen!

Vet att jag varit riktigt kass på uppdatering på sistone, men för er trogna, men få, fans som finns kvar så kan jag glädja er med ett nytt inlägg!
 
Anledningen till att jag inte uppdaterat på länge är för att jag jobbat jättemycket de två senaste veckorna. Jag skrev ju in mig på barnomsorgen på torsdagen för två veckor sedan, och redan måndag förra veckan blev jag bokad direkt på Mossen. Och därefter blev tisdagen bokad, och sedan även resten utav veckan. Flyt som jag hade så behövde de extra personal även denna vecka, så efter morgondagen har denna vecka bestått av 34 arbetstimmar! Ganska skönt för mig som är van att kanske hela månaden består av de siffrorna!
 

Det känns lite som en sten lyfter från mitt hjärta, främst ekonomiskt, då det varit riktigt snåla månader på sistone. Att få en bra lön några dagar innan julafton är inte helt fel! Dessutom har vi i familjen bestämt oss för att ha julfirandet hemma hos oss i år då vi ändå har köpt hus, så alltid bra med lite pengar så man kan fixa ordentlig julmat! Men helt lugnt får inte mamma det ändå, hon får stå för Janssons frestelse, det är ingenting jag vågar mig på ;P
 
Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera, men fortsätter det att dyka upp mer jobb så kan tiden bli snål till detta. En vanlig arbetsdag brukar ligga endra på 7.30-16.30, eller 9.30-18.30. Så... eftermiddagarna försvinner och då vill man hinna vara med lillan så mycket som möjligt innan hon ska sova runt sju, sedan är man så trött på kvällen och vill bara ha mystid med Thomas i soffan så då orkar man inte heller med nåt ;P
 
Men hang on, lovar att jag inte blir borta helt! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0