Roliga saker på G.

Biljetter till Tjejkväll i Löfbergs Lila Arena bokade - check!
Den 1/11 drar jag och Madde in och kollar när Färjestad möter Rögle, kommer bli kanon kul!
Lite taskigt dock att de bjuder in tjejerna när motståndet är just Rögle av alla, MEN... det spelar egentligen inte så stor roll vilka som står för motståndet så länge som Färjestad gör en bra match! Det var ett kul förslag Madde kom med :)
 
 
Nästa vecka har Thomas ledighetsvecka, och då är det minst två roliga saker som kommer hända.
 
För det första har han lovat mig att hänga med till gymmet på måndag (förutsatt att jag inte blir utringd på jobb) och det kommer bli så as bra! Har länge tölat på honom att hänga med, och jag har ju förhoppningen om att han fastnar lite för det när han väl varit där en gång. Är ju alltid kul om sambon delar ens träningsintressen så man kan hjälpas åt på traven!
 
För det andra så ska vi åka in till stan någon dag och kolla in tatueringar på Skin Deep. Vi har länge sagt att vi ska tatuera in Felicias namn, och nu om någonsin är jag mer än sugen! Den ska sitta på undersidan av underarmen, sedan hur själva designen blir får vi se då. Tatuerarna brukar nämligen ha ganska bra tankar om det där och brukar veta bäst. Men det ska vara rent, inte en massa blommor, hjärtan och liknande. Utan det ska bara vara namnet, kanske ev. födelsedatum. Så det ser jag också enormt mycket fram emot.
 

Detta är vad som komma skall.... Vad har hänt på sistone då?
 
Jo, idag bestämde jag mig för att lägga in mig i vikariebanken även på barnomsorgen. Har tidigare bara funnits med på kost och städ, men då det varit väldigt dåligt med jobb på sistone så tänkte jag att det vore bra med mer alternativ. Eller ja, jag ligger inte med där än, men jag skrev mail och bad om inloggningsuppgifter iaf. Jag har ju varit runt på de flesta skolor och dagis, så att vara där och ta hand om barnen istället blir ju inte så stor skillnad. Bara att hoppas på att Felicia har bra dagar när jag slutat jobbet där så jag inte går direkt från barnskrik och gråt till samma sak när jag kommer hem igen ;P
 
Jag sökte även ett lokalvårdsjobb till Råtorps skola härom dagen, heltid. Men tror inte det blir något där. Kan tänka mig att Karlstads kommun redan har vikarier, precis som Grums, som får platsen före en annan. MEN, söka kan man ju alltid! :)
 
 
Annars då så har början på veckan varit ganska intensiv. Igår var jag på Floran med Fillan, tränade, bakade smörgåsar. Och även idag har jag tränat, varit till Paula och Becka medan Fillan var på dagis, Floran en sväng, städat. Dagen imorgon börjar med ett besök hos Madde, innan det blir zumba och hockeykväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0