Long time no see...!

Längesedan nu igen, sorry!
 
Ang. farmor så gick operationen bra och hon fick komma hem fem dagar innan jul! Det hade man inte trott när man hörde läkarna prata första gången. Visst tycker hon att allt är väldigt jobbigt nu, det är inte lätt att använda en arm när man är van två.. Och har hon tyckt att det varit tråkigt att sitta inne tidigare så blir det ju inte direkt bättre nu. Nu är det rehabilitering som gäller, men hon kommer nog aldrig kunna använda armen som hon tidigare gjort. Illa när en sån liten olycka kan leda till något så stort.
 
Julen har annars varit bra, mysig och familjenära. Julaftons förmiddag var lite stressig då jag hade massor utav förberedelser framför mig och Thomas var på Gruvön och jobbade förmiddag. Felicia tyckte inte det var allt för roligt när mamma grejade i köket men det fick hon igen senare på eftermiddagen när tomten kom med paket. Och så mycket paket sedan!
Jag och brorsan tävlade alltid med varandra förr om vem som fick flest paket, men nu hade vi inget att komma med. Felicia var överlägsen vinnare!
Var längesedan jag såg en sådan trött tjej när kvällen närmade sig kan jag säga.
 
Blev överlycklig över Thomas julklapp till mig - presentkort, ett armband och ännu ett presentkort på Selma spa som vi ska utnyttja till våren. Med övernattning, bubbelpool och andra lyxigheter :) Myyys på hög nivå!
 
Nu återstår bara att säga Gott Nytt år till alla mina nära och kära vänner! Hoppas ert nya år blir underbart! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0