2012-05-22

Tanden är borta och det var inte farligt alls! Gud så skönt att det är över så man inte behöver oroa sig mer nu iaf. Kan meddela alla att det gjorde inte ont, inte ens när de satte bedövningen. Och när bedövningen sedan gick ur så hade jag inte direkt ont heller. Och pappa som har skrämt upp mig med alla sina tandläkarhistorier! ;P

Sommaren har kommit till de värmländska skogarna också, underbart! Enligt klart.se visar de likadant väder minst en vecka till iaf! Blir härligt på torsdag då vi planerat in att lira fotboll, och så som det ser ut så verkar vi bli många!
Om man ska peka på något mindre roligt så har jag fått en solbränna de lux som är ganska jobbig, men hade jag inte varit så känslig för solen så hade jag inte klagat alls i detta läge, sommaren är mer än gärna välkommen! :)

Imorse tog jag och Felicia oss en promenad ner till babycaféet tillsammans med Paula och Beckis. Där träffade vi på lite mammor och barn, bland annat Camilla och Lisa, som jag hade följe med hem senare. Det fick bli lite bebismys, vatten och prat på Lisas altan innan jag gick de två husen bort hem till mig och började med maten.


Fan att Felicia somnar så tidigt alltså! Det hade varit så skönt att vara ute hela kvällen nu, gå på promenader och allt. Men måste stanna inne och ha koll på godingen som snosar kudde.

Det har varit väldigt varmt och slitsamt för vår lilla gumma idag. Hon var så trött och somnade nästan direkt när Thomas la henne, hoppas hon sover hela natten nu! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0