Oljud.

Har ni tänkt på hur mycket det låter överallt när man egentligen vill ha det så tyst det bara går?
Detta var något jag la märke till igår när jag var ute på morgonpromenad med Felicia.
Hon var trött och ville sova, hon behövde sova... Och så fort som vi kom till Östermalmsbron så kom en moped i full fräs, precis när hon hade slutit ögonen. Vaknade då till och somnade igen vid backen till badhuset.. vad kommer då, om inte en buss. Då vaknade hon igen.
När vi väl var uppe för backen och förbi badhuset så somnade hon till hårt och fick sova ca 20 minuter...ända tills en fyrhjuling åkte förbi och gasade som aldrig förr. Så grymt onödigt! Och då ska ni veta att denna gubbe som satt på är 50 + också.. Stort tecken på åldersnoja? Jajjemän!

Imorse tog vi också en promenad, tillsammans med Paula och Rebecka. Då fick hon sova tio minuter, fram tills dess att vi mötte upp dem och hon då vaknade utav vårt prat. Aningen grinigt blev det senare då hon var så trött och vägrade sova.

Men nu sover hon äntligen gullet, och jag har några sekunder att pusta ut på då innan jag ska ner till tvättstugan och  hämta sista tvätten och innan det bär iväg till affären och jobbet!


Kommentarer
camilla

Ja du får hälsa henne att jag saknar henne också, massor ;)

2012-01-24 @ 22:15:10
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Tilda

Såg att Thomas var med i tidningen!! Vad roligt! Och fränt!! :)

2012-01-27 @ 18:59:33
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0