2012.02.07

Felicias gnäll i söndags resulterade i det som jag befarade... en riktig förkylning.
Senare under natten steg febern till nästan 39 grader och hon var snuvig och hade svårt för att andas.
Som tur var så var detta inget som höll i sig när hon redan nu idag är mycket bättre igen! Tror aldrig jag sett en förkylning försvinna så fort. Igår var hon slö och grinig och idag är hon nästan helt som hon brukar! Så skönt för vårt lilla gull! :)

Jag har varit helt bakom flötet de senaste dagarna vad gäller dagarna och datum. Jag har haft noll koll och har knappt haft en tanke alls på att det redan är februari! Tänk vad dagarna går fort! När mars kommer är ju våren snart på ingång, och sedan är det inte lång tid kvar tills sommaren är här! Gud så skönt!

Är det bara jag som haft väldigt mycket att göra under vinterhalvåret de senaste två åren eller har inte dessa vintrar gått relativt fort? Underbart är det iaf, och kan vi inte tacka gudarna för fina somrar kan vi isf istället tacka dem för relativt snabba vintrar :)

Iväg på jobb, over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0