Nu drar vi igång igen!

Sjuk förra veckan vilket innebär att en hel veckas missad träning ska tas ikapp denna vecka.
Trodde imorse att jag skulle vara sjukt taggad när jag gick till gymmet, men jag tror motivationen försvann någonstans på vägen. MEN jag tog mig igenom den och styrketränade ca 50 min och avslutade med cykel på 20 min.

Jag har tänkt lite... och för att bli av med min gravidmage behövs mer kondition! Tacka gudarna för att det drar sig mot höst och att jag har över ett halvår på mig att komma i form till beach 2012. Utan dessa månader hade det aldrig gått. Nu när jag har en dotter kan jag inte bara masa mig iväg och springa eller dra till gymmet så fort andan faller på heller, utan jag får anpassa till hur Thomas arbetar osv. Därför blir det ännu lite svårare att komma i trim, men jag ska kämpa på! En lite degig mage är egentligen ingenting när jag fick en sådan underbar och vacker dotter!

Imorgon blir det iaf att ladda inför ett core-pass (första gången för mig faktiskt) och på onsdag står zumba på schemat! Sedan får vi se vad resten utav veckan har att erbjuda!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0