Förkyld :(

Nu har jag åkt på en förkylning, skit också! Kände hur den smög sig på igår och under natten har det blivit värre med jobbig irritation i halsen. Än så länge hostar jag inte speciellt mycket, men jag får dricka té i mängder och varva med varm Oboy för att det ska kännas bättre. Jag hoppas jag slipper hostan för när den kommer till mig brukar den bli extrem...

Annars då så är det pappas födelsedag idag. Vi ska åka upp dit en sväng på tårta (jag får väl hålla mig på lite avstånd). Jag får bryta mitt "inte äta godsaker på vardagarna"-löfte också och få i mig lite smörgåstårta. Är det kalas är det faktiskt lovligt! ;)
Vi får se hur länge lillan orkar vara där uppe också. Vi var nämligen iväg till BVC förut så hon fick sin 5-månaders vaccination. Hon var hur duktig som helst, precis som sist, och än så länge har hon inte fått några biverkningar... bara att hoppas att hon fortsätter må så bra som hon gör. Lite slö är hon väl, ligger i soffan tillsammans med Thomas och myser, men så länge hon bara är slö så är jag nöjd.
Jag ska nog joina dem i soffan nu, känns som mitt huvud vill sprängas utav denna förkylningen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0