Vintertid.

Trots att alla runt omkring har påmint mig om att det är dags att ställa tillbaka klockan till vintertid, så är mitt närminne så otroligt kort så jag helt glömt bort det! Det var då en jäkla tur att Felicia somnade om bredvid mig i sängen när hon vaknade 8.30 (fast den då egentligen var 7.30) och istället bestämde sig för att vakna 10.00 (nu alltså 09.00).
Men en sak är ganska bra med vintertid trots allt.. Det känns som att dagen blir lite längre just denna dag! Självklart är det ju kanske inte så positivt om man har en dålig dag, men jag ska försöka få detta till en bra och rolig dag! Igår kväll var jag så extremt shoppingsugen och det sitter nog kvar lite i mig än, så kanske att det får bli Bergvik en snabbis. Sedan får vi se vad dagen bjuder på, vad min trötta sambo känner för och vad Felicia är på för humör.
Just nu är hon en pigg liten spjuver och njuter av morgonen med fulla drag. Thomas sover vidare, jag har nyss käkat frukost och Felicia sitter i babysittern och pratar och svingar armarna åt höger och vänster. Tur att någon av oss är pigg! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0