Let´s go!

Idag har jag varit iväg och bränt kalorier på gymmet! Det var riktigt skönt för nu var det längesedan, allt för längesedan faktiskt. Nästan så det är skamligt!
Som tur är har jag ju kört pass på min crosstrainer 3-5 ggr i veckan så jag har inte legat HELT på latsidan trots allt, men mina muskler har ju inte fått jobba så som de gjort tidigare, och det kan jag verkligen säga kändes idag! Det var tungt och jobbigt, men det gick!
Trots att Paula var med mig och vi hade en del att uppdatera oss om då vi inte setts på ett tag, så tränade vi ändå på ganska bra tycker jag! Nu är jag inne i ett litet flow så imorn är det dags igen, men då får Natti äran att följa med mig ;) Jag blev påmind på Camillas blogg att beach 2012 närmar sig med stormsteg så det är bäst att jag skärper mig! ;)




Idag firas min och älsklingens 50 månader tillsammans. Eller ja, firas och firas gör det väl inte... men det är iaf vår dag. Firandet får vi ta till helgen eller så då vi båda är lediga ;) Dessutom är det även min brors 30-års dag idag. Dock har det inte varit något kalas där idag då vi istället firade honom i söndags då alla var lediga. Grattis grattis säger vi till honom!

Jag tror jag måste börja med att bli lypsyl-beroende... Mina läppar svider och kliar. Det verkar som de känner av att vintern är på ingång, fast man inte direkt märker det vädermässigt. Tur att första advent varit så man iaf fått upp lite julpynt här hemma, just nu känns det som det är så nära julen man kan komma. Jag ser tyvärr ingen snö i sikte.. än.


Kommentarer
camilla

haha ja den närmar sig med stormsteg ;) därför ska jag åka och spinna nu :)

2011-11-30 @ 17:59:27
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0