Mycket man vill ibland!

Jag funderar över om jag ska pröva mig på en liten löparrunda hemma hos mamma imorn.. Det var så längesedan som jag sprang Trulsön - Lassehall och det hade varit skönt att komma ut i härliga luften efter att ha varit inne ganska mycket senaste dagarna. Visserligen har vädret varit ganska fint idag så jag hade kunnat varit ute, men jag verkligen avskyr den äckliga blåsten! Varför ska det behöva blåsa så kraftigt för? En liten bris hade varit mycket bättre!

Ganska sugen på att masa mig bort till badhuset också och börja gymma igen, men känns som det inte är så stor idé när de snart stänger inför sommaren. Kanske lika bra att ta det lugnt nu ett tag efter förlossningen och sedan försöka ge 100% till hösten istället. Har hört att man helst ska ta det lugnt med intensiv träning 2-3 månader efter man fött barn, så det kanske är bra för mitt eget bästa att vänta lite. Dock måste jag säga att jag är så sugen på att få magen i trim igen! Jag är bra sugen på att försöka "få mig iordning" över huvud taget... jag vill sola också, och klippa mig igen (fast det inte alls var särskilt längesedan som jag gjorde det).

Nu vaknar lillan till liv i sängen. Dags att mata! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0