Härligt fotbollsväder!

Då var årets andra spontana fotbollsspelande avklarad! Så skönt att springa av sig lite även om det är djävulskt jobbigt i benen efteråt :P Vädret var kanon så det var faktiskt helt underbart att vara ute. Med det grymt sköna gänget så kan det inte bli annat än skoj heller!
Dock har jag insett att jag måste träna in siktet lite granna... med så många lägen som jag hade att göra mål på och sedan ändå missade så är det ju nästan lite pinsamt :P Inte dåligt att jag satte en straff på två meters avstånd iaf.
Får tacka Helene och Rio för passandet av lillan också!


troligen skönaste bilden för i år ;)

Efter att vi kom hem bestämde jag mig för att börja med något jag tänkt börja med i flera dagar... situps! Ska försöka trimma upp magen lite inför sommaren, även om tiden till det kommer bli knapp. Men bättre än inget ;) Ska försöka varje dag, kanske varannan. Idag fick det bli 130 st innan jag hoppade in i duschen!

Oh, måste meddela en annan grej också!
Lillan har börjat le, på riktigt! Inte bara magknips-leenden, utan riktiga skratt med stor, öppen, gullig mun :) Så supersött så det finns inte ord! Helene lyckades fånga ett kanon-kort när hon passade henne förut! Mer lip än skratt då, men ändå ;)
Hon har även gjort stora framsteg när det gäller att hålla huvudet uppe och att fästa blicken på saker och ting. Hon är så duktig vår lilla plutt! <3



Kommentarer
camilla

haha ja nästa gång får den stå hemma ;)

2011-05-25 @ 23:05:50
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0