Dagarna går så fort.

Nu har vi nyss haft Thomas morbror Sten och Mona här på kaffebesök. Första gången som de var här och kollade sedan vi gjorde om, allra första gången för Sten över huvud taget tror jag :). Alltid trevligt att träffa dem och töla, riktigt lättsamma och härliga människor som gör mig glad!
Under morgonen var mina planer för dagen att ta med mig mamma in till stan och köpa det allra sista som behövs till lillan - blöjor, nappar, tävttlappar osv.. Men när jag sedan insåg att mamma idag var på kurs och inte skulle komma hem förrän efter fyra så gav jag upp den idén. Tur då att Mona ringde och frågade om de kunde komma bort så man fick något roligt gjort idag! :)
Får se om shoppingen blir av imorgon istället efter att vi varit iväg till Säffle och besiktat min gamla Bettan. Besiktningsperioden står sig ända till sista mars men vi ville vara ute i god tid ifall lillan skulle vilja komma ut tidigare. Då slipper man ha en bil att tänka på mitt i allt annat som händer runt omkring. Lika bra att få det gjort liksom. Dock är jag lite osäker på om bilen klarar sig igenom denna gång.
Förra året klarade jag mig precis, lät det som, då det fanns några små anmärkningar som exempelvis rost.. Nu tror jag tyvärr det kan vara så att rosten har käkat upp min bil ytterligare och på undersidan kommit åt något som är bärande.. Det är iofs bara som jag tror men sannolikheten är inte så stor att den gamla 95:an får blankt papper, vi får väl se!

På torsdag går jag in i vecka 36 (35+0), och på måndag är det exakt en månad kvar om man räknar till det beräknade datumet. Iiiiiihhh! Fattar inte att tiden har gått så fort, känns inte som det var längesedan alls som jag i somras kollade på stickan och insåg att jag var gravid!
Bilder vecka 35:




Anna börjar numera bli "Big Moma"!
Egentligen ska jag inte säga något nu, absolut inte innan graviditeten är fullgången och genombordad.. men har ni sett... inga bristningar än! Hoppas, hoppas att det håller i sig! :)


Kommentarer
tilda

Oj oj oj! Vad fort det går! Och stora magen! Det är fantastiskt egentligen att huden kan töja sig så otroligt mycket... och mer ska den säkert växa också! Spännande! Hon kan ju i princip komma när som helst!

2011-03-09 @ 17:31:11
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0