Några timmar med Cherie!

Idag passade äntligen jag och Cherie på att träffas en sväng! Varje gång vi säger hejdå till varandra säger vi att det inte ska ta sådan lång tid tills nästa gång, men nog tusan blir det så ändå ;P Men nu så!
Jag var duktig och ställde klockan på nio så jag skulle hinna med att äta, duscha och göra mig iordning innan vi skulle träffas inne på Bergvik. Nog tusan blev jag sen ändå (vet ej hur) men som tur var så var Cherie ännu senare ;P

Riktigt stolt över mig själv då jag lyckades hålla mig borta ifrån att köpa en endaste grej! Alltid är det något som brukar slinka ned i väskan men inte idag inte, men bra sugen var jag! Thomas var nästan i chock när jag kom hem utan något nytt ;P Men om sanningen ska fram är det faktiskt pissigt tråkigt att försöka pröva kläder nu med denna stora mage... så väntar hellre och tar det lagom till mitten på maj eller något istället.. då sommargarderoben måste uppdateras :)

Lite prat och en fika på det blev det och några trevliga timmar tillsammans med tjejen som man träffar allt för sällan :) Nu SKA det INTE ta så lång tid tills nästa gång.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0