Hårfix.

Gaah, så äckligt sugen på att fixa iordning håret! Klippas och blonda slingor till det. Men känns inte som någon vidare idé nu innan lillan är här. Förlossningen kan verkligen rubba till hormonerna och göra håret konstigt. Därför är det lika bra att vänta till någon vecka efter hon anlänt. Inte roligt att lägga ut 1000:- på ett hår som kanske kommer bli förskräckligt ;P
Sedan blir det ju bra skönt med lite egentid och lite styling efteråt så man känner sig som på nytt igen :)
Frågan är bara om jag ska göra som jag tänkt tidigare... spara ut luggen? Eller ska jag klippa till den? Just nu är den ett mellanting mellan lång och kort och måste därför typ jämt sättas upp.. Kluven... what to do? Vad tror ni?


Kommentarer
camilla

Ja det behöver verkligen jag med, ser ut som ett troll i håret :P

2011-03-20 @ 10:43:36
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0