Första doppet.

Idag tog jag första doppet för i år, tillsammans med Camilla!
Dum som jag var så tog jag med Thomas och lillan på en promenad runt fyra på dagen...något jag aldrig skulle gjort. Det var ju mega varmt! Trodde jag skulle gå åt innan vi var hemma igen! Eftersom Thomas skulle jobba natt idag ville han vara hemma och ta det lugnt, medan jag inte ville sitta hemma en sekund när det var så fint väder. Därför åkte jag istället raka vägen hem till mor och far på Floravägen, slängde på mig bikinin och glassade lite i skuggan. Efter några minuter skickade jag sms till Camilla och frågade om hon vågade sig på ett dopp i det blå, och ca 40 minuter senare satt vi vid Lassehalls vackra playa medan lillan blev passad av sin mormor och morfar.
Klockan var ca halv sju när vi var framme vid vattnet men det var ack så varmt fortfarande, riktigt kvalmigt! Så i med fötterna direkt, och inte fick man riktigt den chocken som man trodde att man skulle få. Ganska behagligt för att vara första doppet...
I år var jag några dagar senare med första doppet än vad jag varit tidigare år, men har trots allt haft lite annat att tänka på än att masa mig ned till playan ;)

Nu är älsklingen iväg på sitt sista skift innan han går på semestern. När semestern väl är slut går han in på pappadagar så han är därför ledig ända fram till 1:a augusti nu. Det ska bli riktigt mysigt att ha honom hemma så länge faktiskt... så vi kan umgås hela familjen och bara njuta utav sommaren :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0