Dåligt med update!

Nu har jag varit ganska dålig på att uppdatera på sistone, men jag har inte haft så mycket tid över till datorn känns det som.
Midsommar har passerat även för i år och det blev en trevlig dag i Liljedal tillsammans med familjen. Först blev vi bjudna på mat hemma hos mamma innan det bar iväg till stugan för att kolla in midsommarfirandet. En liten promenad till dansbanan blev det, pratade med lite folk där, och sedan hem tillbaka till stugan där det blev jordgubbstårta :) Som typ alla andra midsommrar så regnade det ju så tårtätandet fick bli av inomhus tyvärr, men mysigt var det ändå.

Måste inflika med att jag är oerhört trött på vädret här just nu - här i Värmland! Kollar man runt på nätet och ska se kommande veckas prognos så visar de ganska fint typ överallt, men just vid Värmland är det moln, regn och åter moln. Någon dag tidigare visar de sol, men när den dagen väl kommer...ja... så är det moln. Blir så trött på det. Tror vi knappt haft en endaste dag här med klarblå himmel under hela juni månad. Ingen lyckad start på sommaren direkt. Men man kan ju bara se det positivt - det kan ju inte bli så mycket sämre. Blir det det så flyttar jag! ;P

Nej men ärligt. Vill verkligen att sommaren ska komma hit också. Har bara badat en gång i år, en endaste! Och legat i solen har jag typ inte gjort alls! Har ätit EN mjukglass och kunnat haft klänning några enastaka dagar. Har bara köpt jordgubbar två gånger också. Det får bli ändring på detta nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0