Dagens goda gärningar.

Då har jag passat på att vara hurtig då och tagit två varv på elljusspåret! Första sprang jag och det andra coolade jag ner mig med genom att köra en powerwalk istället.
Jag vet att jag klagar mycket på vädret men just nu är det ju idealt när det kommer till att motionera! Konstigt nog så mötte jag inte en människa på hela tiden och jag var ju ändå där ca 45 min.

Snart ska vi hem till mamma och pappa och göra dagens andra goda gärning. De håller på att brädfodra om där hemma och gör stående/liggande. Och då hela huset är av trä och är ganska stort kan det vara skönt för dem att få lite hjälp med målningen. De har ju gjort det mesta själva redan men lite hjälp i slutet kan ju vara skönt att få.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0