2011-07-13

Idag har jag tagit fjärde doppet för i år, det börjar ta sig! Jag och min goa familj var bort till stugan. Thomas åkte ut en sväng på sjön för att fiska och jag solade medan lillan tog sin lilla eftermiddags siesta. Bestämde mig sedan för att göra lite snyggt och klippa gräset så jag kunde bli lite varm och sugen på ett dopp. Och det blev jag! I böljan den blå for jag och skönt som tusan var det. Ville egentligen inte upp över huvud taget, men jag hade en badkruka till sambo som stod uppe och väntade på att vi kunde dra oss hemöver ;P.

Imorgon ska vi upp med Felicia till BVC så hon kan få sina första vaccinationssprutor. Stackars lilla gumman, kommer bli ledsen själv när de ska sticka henne och hon kommer börja gråta. (2 stycken ska hon ha också!) Får hoppas att det går bra efteråt bara så hon inte blir dålig och får feber och såna grejer. Det brukar ju vara ganska vanligt att det blir så tydligen. Men vi får hålla tummarna.

Husvisningen på det där huset vi var och kollade på förra måndagen är imorgon igen. Vi tänkte ju ta med pappa dit denna gång så han fick kolla på det, men nu vet vi inte hur vi ska göra. Egentligen känns det som det inte kommer bli det huset oavsett, men jag tycker ändå det känns bra att gå och kolla en gång till så man kan utesluta det helt istället för att man ska gå och grubbla och sedan ångra sig för att man inte var med och la något bud på det. Såg ett grymt snyggt i Slottsbron också btw...men det var ju som sagt Slottsbron. Det säger väl det mesta kanske. Där vill vi inte riktigt bo. Dock var det i ett hyfsat område så jag skulle nog inte vara helt omöjlig på det... största nackdelen var istället att det bara fanns 4 rum och vi är i behov av ett hus med minst 5. Det fanns inget rum som var direkt stort som man kunde smälla upp en vägg i heller så man fick ett extra... synd synd. Ibland är det de där små detaljerna som är så svåra att få att passa när det gäller hus =/

Förresten.. behöver ni en bil - köp min! :) http://www.blocket.se/vi/34902171.htm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0