Kärlek är bra fint det!

Kärlek kan man känna till mycket - till sin familj, släkt, sina vänner, djur, intressen, hockeylag eller varför inte ett fotbollslag. Utan kärlek i alla dess olika former tror jag vi som människor skulle gå under..

Fick nyss ett jättesött sms av Camilla som gjorde mig himla glad. Tänka sig vilka vänner man kan ha! :) Det är alltid skönt att veta att man har sina vänner runt omkring sig, och om man känner sig nere eller depp så vet man att de finns där, no mather what. Och även om man inte är nere utan livet leker så är det minst lika skönt att veta att de finns där ändå.
Camilla bor ändå i Örebro den mesta tiden under veckorna, och när hon över en helg är hemma här i Grums tycker jag det är fint att hon har tid över att ses, trots att jag vet att det säkert är tusen grejer till som hon vill hinna med här i Värmland under helgen. Det uppskattas! :)
Sedan känns det även riktigt härligt att känna stödet av sina vänner under denna fasen i mitt liv - graviditeten - då man ibland kanske behöver stöttas eller behöver prata ut om allt som man känner inombords. För mig är det ju faktiskt en hemskt spännande, dock lite nervkittlande, upplevelse som jag är glad om så många som möjligt vill dela med mig :)


(Jo, jag vet att denna bilden varit med i tidigare inlägg men tyvärr har jag ingen nyare bild på oss två ;P)

Utöver mina vänner är jag hemskt glad över att ha den familj som jag har. Min sambo är helt underbar och så kommer jag för alltid känna. Mamma och pappa kommer bli underbara morföräldrar och jag tror faktiskt att till och med min bror kommer sköta sin morbror-roll ganska väl ;P Det ska bli hemskt kul att se hur farmor och farfar upplever det med en ny bebis i familjen (23 år sedan sist) och vår dotter kommer även få en underbar familj på sin fars sida, med en härlig faster, farbröder, farmor, kusiner och allt som hör därtill :) Barnets farfar kommer även han finnas med oss, dock endast i våra sinnen tyvärr, men då på ett mycket fint vis.

Kärlek är bra fint det! :)




Kommentarer
camilla

Va söt du är :D

2011-01-25 @ 17:50:54
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Mamma till Melwin

Vi ska sitta där vid stå plats :)

2011-01-26 @ 11:04:09
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0