Bildbomb - Nyårsafton 2010/2011!

Nyårsaftonen firades här på Radhusgatan tillsammans med goa vänner!
Under förmiddagen var jag med Nathalie till stan och hjälpte henne kolla på lite nya arbetskläder och när den trippen några timmar senare var förbi så fixade vi oss iordning här hemma innan jag och Thomas gick över till henne och Andreas (som även hade besök av Nathalies bror) på lite nyårskäk!
Killarna hade fixat iordning klyftpotatis och fläskfilé med bearnaise-sås och till efterrätt hade Nathalie gjort jättegod fruktsallad med grädde, maräng och Daimkulor! Mmmm :)
När maten var uppäten och klockan började närma sig sju gick vi över till oss för att ta emot vännerna som skulle komma!


Natti med partyhatten, i knät på boyfrienden Gabbe ;)


Natti, Gabbe, Henka och Peter!


Jag och Simon satt och hade "djupa diskussioner"!


Peter och Elin runt tolvslaget!


Thomas och Andreas skålade in det nya året!


Årets första kyss blev förevigad! :)


Hela nyårsgänget samlat (förutom jag då som fotade galningarna ;P)


Årets första dans..även den förevigad!


Självklart var jag ju tvungen att ta en svängom med Henka också! Vad vore en nyår utan det? ;P


Jag och Nathalie... HAHA, kolla IN den ENORMA magen! Så stor har jag aldrig sett den förr tror jag ;P


Festprissen min!



Klockan tre gav sig de sista vännerna iväg hemåt - grannarna och Henkan. Trotrs att Henka gärna såg ut att vilja stanna kvar hela natten så var det dags att säga hejdå och masa oss till sängen.
Första nyktra nyåret på ett litet tag, och det var ganska skönt faktiskt. Slapp illamåendet dagen efter och man hade energi till att göra annat. Trots att min babe drack en del så var han ovanligt pigg morgonen därpå också faktiskt!

Summering: En härlig nyår med de härligaste vännerna på plats (några var dock saknade), men vi hördes via sms istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0