Två dagar i vänners sällskap.

Nu har vi kommit hem ifrån en dag hemma hos Paula och Daniel. Var kul att se hur de bodde och de hade ett riktigt mysigt hus måste jag säga :) Om vi var sugna på hus tidigare så kan jag inte säga att vi är mindre sugna nu! ;P

Vi gick husesyn, fick fika och satt och pratade i vardagsrummet och beställde sedan hem lite käk så vi kunde söndagsmysa lite! Kul att man kan ha så himla roligt tillsammans med ett annat par, vi får skrattanfall minst en gång var tionde minut tillsammans med dessa tokar ;P Känns som lillan i magen känner av att det finns en bebis till i närheten också för varje gång Paula är i närheten så sparkar hon som en liten ninja!


Igår var en dag med fullt upp även då! Vid tolv var jag, mamma och Inger på Mary Kay - party, dit vi hade blivit bjudna av Sandra. Det var Caroline som höll i det och det var riktigt intressant. Fick pröva lite olika hudvårdsprodukter och tiden bara sprang iväg. Det slutade med att jag fick med mig några tester hem med hudrengöring! Ska få testa dem till slutet på mars och sedan bestämma mig för om det är något jag vill ha eller inte :)

Vid fem var det dags för tårta hemma hos Helene och Rio. Rio hade fyllt år under förra veckan men firandet blev av först nu. Det var mysigt, åt mycket tårta (en bit för lillan också ;)), tölade lite, spelade kort och sedan även TP. Emellanåt där så åkte vi hem en sväng och kollade hockeymatchen mellan FBK och SSK - en riktigt bra match som slutade 6-2 till FBK. :)

Så på det stora hela har vi haft en toppenhelg!
Under veckan som kommer så har jag inga direkta planer alls, inte som denna som varit fullbokad hela tiden i princip ;P Det enda jag vet är att Rebecka och Kim kommer på besök på torsdag och på fredag väntar nog fredagsmys med Paula och Daniel igen. Sedan får vi se vad som väntar mer. Inte bokad på något jobb än så länge iaf så får se hur det blir med det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0