Badbollen.

Ni som tyckt att magen har sett liten ut tidigare... här har ni ett nytaget bevis på att den inte är så mini längre ;)
Framifrån ser det ut som jag har en hel basketboll i magen, eller snarare en enormt stor uppblåst badboll! Jag börjar faktiskt känna mig mer och mer klumpig och det är inte alls lika skönt att ligga på sidan i sängen och sova under nätterna längre. Snart kanske man kan ställa en thékopp på den stora kulan ;P



För någon timme sedan kom vi hem ifrån IKEA. Vi hade fortfarande kvar 500:- från farmor och farfar som vi fick i julklapp så passade då på att åka in och köpa det sista som saknas till lillan.. saker som en badbalja, filtar, skötbädd, klädsel till skötbädd och madrasskydd bla. Nu är det mest saker kvar som kan köpas här i Grums, som blöjor och liknande ;)
Tidigare var vi även in på Bergvik där jag fick införskaffa mina första amningsbehåar. Jag kan ju lova att de inte är bland de sexigaste jag sett, men hittade ändå några som var helt okej. Vem har sagt att lite spets inte kan liva upp lite? ;D
En helt lyckad shoppingdag blev det iaf, då vi hittade mycket på IKEA för en billig peng och två av mina fyra behåar var till rea-pris!


Kommentarer
tilda

oj oj oj! Mage! Fan så spännande! Nu är det inte långt kvar! Ska lillan få ett eget rum sen också? Eller får hon bo i ert? Kan du inte visa nåt kort på nån babyhörna eller så? :) Iiiiih så mysigt!

2011-02-16 @ 20:54:38
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0