Mitt livs första scrapbookande!

Igår var vi hem till Paula och Daniel. Eller ja..jag själv spenderade i princip hela dagen tillsammans med Paula :). Först hakade jag på henne till stan en snabbis där vi kollade runt på barnavdelningarna i affärerna i centrum. Blev dock ingen jättelång visit då jag efter 40 min klagade på värk i ryggen och Paula klagade över värk i fötterna. Två klagande, gravida kärringar kände vi oss nog som ;P Vi hann ändå med att köpa lite småsaker (bland annat  världens sötaste lilla sommarklänning till lillan) och vi tog oss dessutom en lunch på Royal - min favvo - varm panini :). Under tiden var Thomas och Daniel också någonstans i stan, men vart fick vi aldrig veta. Thomas vägrade berätta för mig så jag tror nog han har något lurt på gång. Trodde jag skulle fått reda på det nu, efter en härlig myskväll här hemma med han, men inget än ;P Kanske kommer senare, jag får hålla er uppdaterade ;) Eller så kanske han inte tänkt göra nåt alls för mig, bara jag som inbillat mig och hoppats ;P

Senare var vi som sagt hemma hos dem. Killarna kollade på Skellefteå-Luleå matchen medan Paula fick mig till att scrapbooka. Har aldrig tidigare gjort detta, men det var riktigt kul. Anade att det säkert var något för mig eftersom jag alltid gillat att pyssla och greja med klistermärken och allt möjligt, men vet ändå inte om det är något jag ska börja med själv. Har inte tid tror jag ;P Men kul att greja med någon gång sådär, och Paula var så duktig och lärde mig allt ;). Bestämde mig för att göra ett grattiskort till farmor som fyller 80 på tisdag och jag blev riktigt nöjd!





Kommentarer
Paula

Det blev jätte bra Anna!

Vad duktig du är!! :D

2011-04-01 @ 22:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0