Kalajs!

Senare ska jag bege mig hem till farmor och farfar där vi ska fira farmors 80-års dag! Hon börjar bli gammal lilla tanten ;) Av vad jag har hört blir det både smörgåstårta + vanlig tårta så jag lär ju inte svälta där borta ;P Såå längesedan som jag åt smörgåstårta så det ska bli riktigt, riktigt smarrigt!

Om 8 timmar startar även finalen mellan Färjestad och Skellefteå. Bara att hålla tummar och tår för att de tar hem detta och firar guld på Stora Torget i år! Om de nu vinner kommer jag tyvärr inte kunna vara med vid torget, men jag får fira dem här hemma med lite tårta och vår söta dotter istället :) Finalen avgörs ju någon gång under hennes beräknade vecka, endra 12:e, 14:e eller 16:e tror jag det är.. Även om hon inte hunnit komma ut då lär ju inte jag masa mig bort till torget och stå där höggravid ifall vattnet skulle gå ;P Får skicka dit Camilla eller så istället så hon får ta emot dem där istället för mig ;)

Mot duschen!


Kommentarer
Camilla

Jajjamänn, klart jag ska vara där isåfall ;) om jag nu är hemma. :/

2011-04-05 @ 13:26:16
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0