Fick mig en funderare...

... på om jag kanske ska klippa håret ganska kort nu när lillan är född trots allt. Efter att ha sett en bild som Sofia hade på sin mail från vår gamla skoltid blev jag fundersam på om det kanske skulle funka.. Blondin igen med lite krusigt hår kanske? Eller låta det vara som det är ungefär men bara styla till det och klippa upp? Vad tror ni?
Vet att min mamma många gånger poängterat för mig att hon tycker jag skulle klippa kort sådär igen för det passade jag "sååå bra i" enligt henne.. Men det är ju mamma det.
Ganska skönt på ett vis att ha lite kortare nu under sommaren men samtidigt skulle jag ju vilja ha det så långt så jag kan sätta upp allt i nån snygg frill.. Gaah, blir tokig ;P





Kommentarer
Linda

Tycker du passade jättebra i de kortare håret, kortare hår är rätt skönt när man ammar o så oxå =) Lycka till me förlossningen! (om du inte redan fått förstås)

2011-04-10 @ 21:06:37
URL: http://lillindas.blogg.se/
linda

De är svårt de där Me hår :p hoppas du kommer på nått bra =)

2011-04-10 @ 21:51:51
URL: http://lillindas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0