Tandläkaren och Karlstad.

Nu har jag varit till tandläkaren och borrat och nu väntar ingen ny tid förrän om ett år! Thank you god! Inte för att det är så illa att gå till tandläkaren som jag tycker alla säger men det är ganska skönt att inte behöva gå dit på ett tag ändå. Det värsta just nu är bedövningen som inte vill släppa. Som vanligt fick jag ta en dubbeldos så det lär nog sitta i ett tag till. Det värsta är ju att det blir svårt att äta... sitter och funderar på vad jag kan ta och inte kan ta, något som är enkelt att få ned trots att halva tungan är borta ;P

Jaja, hoppas det är över tills senare iaf. Då ska babe med mig in till stan. Jag ska köpa en vinterjacka som jag såg att de hade cluberbjudande på inne på Intersport igår. Den var ganska läcker faktiskt och varför inte passa på när de har ett fint erbjudande! Bild kommer när den är inhandlad och klar! :) Samtidigt ska Thomas sälja sin Mac mini till en kille som hörde av sig från Blocket som bodde i stan. Smidigt värre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0