Punka, arbete och trötthet.

Då var min arbetshelg på bruket klar för denna gång. Tråkigt nog vet jag faktiskt inte om det blir någon mer heller.. Min arbetsledare är SÅ duktig på sitt jobb så hon meddelar aldrig för varken oss vikarier eller ordinarie personal hur saker och ting ska vara. Skickade sms till henne för någon dag sedan och frågade hur det skulle bli med helgerna framöver (har bara anställningsavtal fram tills nu) och inte svarar hon på det... Sedan har jag fått höra via rykten att hon hade velat haft endast två vikarier som skulle då ta varannan helg, dock ville inte dessa vikarier jobba helg så ofta. Så det är väl planer på att ta in en tredje åtminstone, men om det är jag eller inte, det har jag ingen aning om. Tycker egentligen det borde vara jag om man ser till vilka som varit inne mest och jobbat, men med arbetsledaren vet man aldrig någonting säkert. Häromdagen hade hon till exempel tagit in en tjej som typ aldrig brukar vara inne istället för mig... lite surt det där faktiskt... inget den tjejen kan göra, men usch för ledaren asså.
Tycker det är så jäkla dåligt när man arbetat där som vikarie i ett år nu och hoppat in under hela vinterhalvåret och ställt upp då hon ringt mig tidigt på mornarna och så kan hon inte ens meddela mig nu om hur min framtid inom ISS ser ut! Irriterad man kan bli..
Efter att ha gått upp tidigt dessa mornarna känner jag iaf hur tröttheten smyger sig på något enormt. Jag har ingen energi över till någonting känns det som, förutom möjligtvis hockeyn på tv:n då ;P La mig och sov lite förut när jag kom hem från jobbet för att komma igång sen igen när jag vaknade...men tror faktiskt inte att det funkade ;P Jag och Thomas har iaf pratat om att möblera om lite i garderoben senare idag när han kommer hem.. så det ska jag allt försöka ladda batterierna till. Vi har lite planer på hur vi ska stuva om allt för att få bättre plats i vår walk-in-closet ;)

Ah jo, förresten... nice överraskning jag fick på fredagseftermiddagen.. Gick ut till parkeringen, jag och Thomas skulle ta Saaben till affären och handla, och när jag går förbi Forden så upptäckte jag en mindre rolig sak... SMYGPUNKA. Typiskt att det skulle upptäckas just en fredag så man är tvungen att vänta under hela helgen på att få det fixat... Men imorn får det bli en tur till Cebia eller Däckboa och se om de kan fixa det!

Hoppas ni haft en fin helg!


Kommentarer
camilla

Ja den var verkligen toppen :) JAg vet inte hur det blir till helgen, jag vill hem men det beror lite på vad som händer här.. Vi kan höras :D

2010-09-27 @ 18:56:40
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0