Makeover.

Jag pratade ju på att vi skulle göra om och ta ett städryck i garderoben, men efter att ha tittat i IKEA katalogen igår blev jag sugen på andra saker. Insåg att hyllan som vi har inne på badrummet verkligen inte är snygg där och bestämde mig därför för att en ny behövdes inhandlas, och så fick det bli! Vi tog oss en tur till stan förut och köpte ny hylla, plus förvaringskartonger som fick ta plats på hyllplanen. Ser mindre rörigt ut så, och så har man bättre koll på grejerna! Tapeterna i badrummet är inget vidare, men det är inget som vi kan göra så mycket åt just nu, man får istället göra det bästa utav situationen... och den hyllan....den gjorde badrummet snäppet bättre! Riktigt nöjd blev jag faktiskt, som att gå in i ett nytt badrum ;P

Imorgon ska vi ta tag i garderoben istället. Hyllor ska flyttas och saker ska stuvas ned i kartonger. Allt ska vara på sin plats och jag tror även denna makeover kommer bli till det bättre. Ska bli spännande att se :)

Andra planer för morgondagen blir Däckboa (hann aldrig åka dit med mitt däck idag), promenad i vackert solsken, besök utav mamma och pappa som ville se på lite nya inhandlade grejer, och sist men inte minst så får dagen nog avrundas med att kolla derbymatchen mellan DIF och AIK. Kan nog bli riktigt spännande :)
Eftersom FBK inte spelat en enda tisdagsmatch de första tre veckorna hinner man ju få lite abstinens, så hockeylängtan får dämpas med lite andra matcher så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0