Träningsdax!

Imorgon har jag lovat mig själv att masa bort till gymmet! Nu var det allt för längesedan tyvärr.
Jag får väl skylla på att min motivation inte har varit på topp när jag vet att jag ändå inte kommer kunna behålla min kroppsform. Fram till april kommer jag bara bli större och större och ingen träning kan hjälpa mig på traven med detta. Så jag får helt enkelt ta ett litet sabbatsår från min intensivträning och komma tillbaka till sommaren nästa år (om jag nu får tiden över till det vill säga ;P) Om inte annat har jag tänkt mig att införskaffa en crosstrainer så jag inte alltid behöver lämna hemmet så fort jag vill träna upp mig i form igen!

Under hösten och vintern får jag helt enkelt ta de passen på gymmet som jag orkar med och även ta fler promenader utomhus i den friska luften! Så oroa er inte, jag ska inte sitta inne och bli en latmask, jag ska komma igång igen! Jag har bara haft en liten, liten paus och lyssnat på min kropp ;)

Imorgon smäller det, och jag är taggad! (än så länge iaf ;P)



Kommentarer
Camilla

Du är duktig du Anna :)

2010-10-25 @ 13:29:30
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0