The most beautiful discovery true friends make....

... is that they can grow separately without growing apart.
/Elisabeth Foley.


Vilka söta vänner man har!
För det första har jag fått flera grattishälsningar och alla har skrivit vad glada de är för min och Thomas skull. Och för det andra så läste jag nyss världens sötaste inlägg som Camilla hade gjort på sin blogg! Sådant värmer!

"Nu såg jag på Annas blogg (annasita.blogg.se) att hon har avslöjat sin hemlighet. Jag vet att hon längtar och det förstår jag för t om jag längtar till lillen/lillan kommer. Det ska bli så mysigt :) Attans att man bor här borta...

"Trots det att Anna och jag är i helt olika skeden i livet och troligen på väg åt helt olika hål med livet så är vi tightare nu än vad vi varit på länge. Är inte det lite konstigt? Men ingen är gladare än jag för detta. Vi har så mycket minnen ihop, både bra pch dåliga av allt vi gjort tillsammans.  Det är ju trots allt 15 år som gått. Men nu ska en av oss bli förälder och en av oss har flyttat men jag är säker på att det inte kommer förändra något mellan oss. Jag är glad jag har en vän som Anna och jag är så glad för hennes och Thomas skull! :)"

Och ja, jag och Camilla har varit vänner oerhört länge. Ibland har det blivit mindre tid med varandra och ibland mer. När vi gick i mellanstadiet så sågs vi efter skolan i princip varendaste dag! Likaså var det i högstadiet.
Varje gång jag är till affären nu och köper de där små baugetterna i lösvikt t.ex så tänker jag på oss två... det brukade vara standard för oss när vi gick i högstadiet att åka hem på rasterna, svänga förbi ICA och köpa baugetter och sedan sitta hos Camilla framför tv:n och kolla "Fresh Prince in Belair" eller "våra bästa år" innan det var dags att återvända till skolan igen!
Sedan har det blivit stunder med mindre umgänge, men det gör mig glad att det under det senaste året börjat ändra sig tillbaka till den gamla tiden igen. :) Trots att hon bor i Örebro och jag är kvar här så försöker vi ses när tiden finns till. Dock förstår jag om det är tufft för Camilla då hon ska hinna med det mesta under en helg i Värmelandet. ;) Men huvudsaken är iaf att vi vet att vi finns där för varandra, oavsett tiden som spenderas tillsammans!



Kommentarer
Camilla

<3 <3 Söt du är!



Ja men hör av dig när du vet något. Jag sitter hemma och pluggar på tisdag så jag är hemma :) Men jag ska ju in på hockey på kvällen! Hörs ialf :D

2010-10-17 @ 21:03:34
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0