Stort tack...

...till era gulliga kommentarer om hur ni tyckte jag skulle klippa mig. Det lutar nog åt den nyare med lugg igen, fast att jag ska klippa upp resten utav håret lite mer tror jag. Har nu bokat tid på Klippoteket så ska dit på fredag runt två-tiden. Det var år och dag sedan jag var dit så det ska bli spännande att se om de är bra eller inte. Tidigare har jag ju varit i stan på Aqua men jag kände att det kunde vara skönt med variation. Sedan får jag faktiskt börja tänka lite mer ekonomiskt också.. I stan betalade jag ju trots allt 440:- för en klippning plus bensinen för bilresan fram och tillbaka. Här behövs typ inga utgifter alls på bensin och jag har hört ryktas om att priset för klippningen här ligger mellan 330-370 :-. Så lite billigare! Bara att hoppas att jag blir lika nöjd i slutändan också då! ;P

Ne, nu blir det lite käk innan jag ska byta om och göra mig redo för gymmet. Nathalie ska hänga på idag, tagga varandra lite ;)


Kommentarer
Tilda

Hmm..saknar visst de där klipp-priserna... här kostar en av de billigare (ingen elev alltså utan riktig) 580.....

2010-11-02 @ 18:01:08
URL: http://mamaja.blogg.se/
Anna

Ja det tar ju fler veckor egentligen men jag vill så gärna se resultat tyvärr :/ men jag kämpar på :)

2010-11-04 @ 12:35:31
URL: http://annamyren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0