Ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig.

"Nej, jag ska inte ha något, ingenting alls! Jag ska bara vara med som smakråd till Rebecka!"

Ja...så lät det, men så blev det inte! Gårdagen som spenderades på stan igår resulterade i en mer tom plånbok, men även en mer fylld garderob! :D

Jag hade lovat mig själv att det inte skulle köpas något, det var ju ändå bara 1½ vecka sedan som jag var på stan med Cherie. Men det funkade helt enkelt inte. Kläderna ropade efter mig och alla ville de med mig hem! Dock fick en del inte komma längre än till provhytten men några jäklar var det allt som lyckades övertala mig och hamna i kassen på vägen ut från affären. (Mitt samvete sa mig att jag fick göra så med tanke på att jag fick något högre lön än vad jag hade trott =).
Smakråd var jag ju självklart också, men det var även det enda som var tänkt ifrån början.
Jaja, ibland kan det helt enkelt inte bli som man tänkt sig i alla lägen.

Men nu.... NU ska jag ha lite shoppingstopp! Under senaste veckorna har jag faktiskt köpt kläder så jag klarar mig hela sommaren lång! Jag får helt enkelt hålla mig till dem! Hur svårt kan det egentligen va?.... ehm... *host*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0