Grums - mest folktomt en fredagskväll?

Åkte nyss hem ifrån mamma och pappa där kvällen spenderats framför en bra rulle. Och jisses, jag säger bara det... Grums måste denna natt ha varit den mest döda ort/kommun/stad/by som finns i detta avlånga land! Inte en enda bil mötte jag på vägen hem, och inte en enda människa såg jag!
Eller jo, ta mig tusan, såg ju en gubbe i jeansjacka utanför Cheers..! Kanske är inte Grums den mest döda orten ändå.. men bra nära! ;P

Sitter och funderar över vad man ska köpa till sin älskling som snart blir 30 också! Har ni några förslag så dela gäääärna med er! Min fantasi är så kass nu så det är inte sant. Vill ju köpa något mer speciellt än vad jag vanligtvis brukar göra, det är ju trots allt en stor dag! ;D Får kolla runt på nätet och se om jag kommer på något!

Nighty-night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0