Vamos a la playa!

Imorgon bär det av till sköna Gran Canaria. En hel veckas semester ska avnjutas och det ska bli såå underbart! Längtat bort till solen och värmen allt för länge nu alltså! Jag har (som vanligt) kollat upp väderprognoserna lite granna och de visar på soligt väder med temperaturer mellan 21-25 grader varmt. Allt som oftast brukar det ligga på någon grad över detta också, så det är bara att hoppas på kanonväder! Så länge solen skiner är jag lycklig!

Det ska bli drinkar, sol, bad, god mat, goda efterrätter, shopping, en massa videofilmande och korttagande! Lovar att lägga upp bilder när jag är tillbaka igen!

Ha det kanon alla vänner, så hörs vi om en vecka igen! Jag ska försöka sola lite åt er också ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0