Lite gott & blandat.

Jag är sjukt trött just nu! Vilat i soffan en timme och det gjorde verkligen inte saken bättre, nu är jag bara ännu segare! Vardagarna är, tack gode gud, arbetade så nu är det bara helgen kvar. Jag kan lova att jag tänker njuta otroligt mycket under måndag morgon och ligga och dra mig ett bra tag! Sedan får man nog masa sig till gymmet en sväng då det blivit ganska dåligt med det nu denna vecka!


Igår hade jag myskväll hemma hos Camilla med henne och hennes mamma. Det blev hockey, middag och prat! Matchen var väl något bättre än vad vi hade förväntat oss (?) fast det slutade ändå med att FBK spelade oavgjort till slut mot HV71. Tyvärr tappade de två måls ledningen inom loppet av 40 sek, men det kan vi verkligen inte klandra vår inhoppade juniormålvakt för!
Något som inte var en besvikelse var maten, Mmmm.. =) kycklingtortillas, gott gott!


Under de närmsta dagarna har jag bara gått och väntat på att det ska bli torsdag nästa vecka. Ett besök hos frisören är inbokat och jag ska äntligen få ordning på min lugg (ja, hela min frisyr) lagom till resan. Dessutom ska mamma följa med mig in till stan och kolla runt i butikerna och se om vi hittar något roligt inför resan. Jag ska försöka hindra mig själv ifrån att köpa mer kläder, däremot kan jag hjälpa mamma att välja ut något somrigt och snyggt som hon kan få glädje utav ;D Qualitytime tillsammans med mamma är aldrig fel!


Hade världens sjukaste dröm också, får väl se om två veckor om det ligger någon sanning i den! ;P

Nee, nu är det tvätt som står på schemat... So long!



Bjuder på en bild på våran lilla plutt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0