Usch...äckelpäckel.

Vaknade utav en hemsk dröm inatt. Den var inte spookie på något vis eller hjärtskärande, men för mig så var den ack så hemsk!
Drömde att jag var borta någonstans och ville hem. Började prata med en kille som sa att han kunde köra mig hem. Visst, det är ju skitbra tänkte jag och gick fram mot hans bil. Då kommer vi till det äckelpäckliga! På motorhuven låg ett stort skynke och under den rörde det sig, massor! Efter några sekunder upptäckte jag en massa små ormar som bara vällde ut under detta skynke!
- Aldrig i helvete i mitt liv att jag åker med dig! skrek jag och sprang så himla långt bort från de där som jag kunde.
Då närmade sig denna idioten mig och  började kasta massa miniormar på mig som han hade i byxfickorna...
Vaknade upp med en stor klump i magen och vågade knappt sova om något mer. Det enda jag kunde se framför mig var det där skynket som rörde på sig!!! =(



SEDAN SKA MODO FÅ SPÖ!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0