Träningen är igång för fullt!

Jo, jag lovade ju mig själv förra veckan att börja träna som tusan för att på något vis komma ikapp det jag missat under jul och nyår och veckorna efter det. Och jag var faktiskt riktigt ihärdig! Till och med på lördag gick jag upp tidigt för att hinna träna innan matlagningen och hockeyn! Och inte blev jag sämre denna vecka inte då jag öppnade med ett tufft pass med både styrka och kondition! Plus att jag om cirka två timmar ska gå ut och promenera lite med Camilla och röra mig ytterligare! Jag känner mig så stolt över mig själv! ;D

Förra veckans träning:

Måndag: Styrketränat triceps och rygg + cyklat 30 min
Tisdag: Styrketränat mage och ben + cyklat 20 min
Onsdag: Styrketränat bröst och axlar + crosstrainer 20 min
Torsdag: Styrketränat biceps och rumpa
Lördag: Styrketränat mage och triceps + cyklat 35 min

Visst är jag duktig! =) Som ni märker har jag kommit igång mer och mer med konditionen också! Underbart!


Förresten, jag var ute på Tradera igår och la bud på lite nail art grejer! Leder dem än så länge iaf så hoppas på att de blir mina! Rotade igenom garderoben förut för jag visste att jag hade några gamla nail stickers någonstans, och ja, jag hittade dem!






Kommentarer
annlouise

hejsan...



ett litet tips till dig som tränar så mycket:) www.Funbeat.se det är som en träningsdagbok om jag fattat rätt jag har några kompisar som använder den och de tycker den är suverän:)



lycka till med fortsatt träning:)

2010-01-27 @ 08:18:39
Charlotta

Phu Anna,det där med träningen det låter svettigt!

SNYGGA nail stickers,hoppas det går bra med budandet på dom andra.

STOR KRAM

Charlotta

2010-01-27 @ 14:02:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0