Tempelkväll med Camilla.

Igår bestämde vi oss för att dra ut och dansa loss lite. Bestämde att vi skulle till Tempel.
Kvällen började för egen del med att kolla hockeyn Färjestad - Brynäs här hemma innan jag styrde kosen vidare hem till Camilla där det var dags för vin. Vi båda hade en varsin flaska som blev uppslukad inom en dryg timma. Min bror hämtade upp oss strax efter elva och när klockan var cirka tolv kom vi in på Tempel (efter några riktigt långdragna minuter ute i kön i kylan där jag både frös och var akut pissnödig!)
Efter ett välkommet toabesök blev det dags för något varv inne på Tempel där Camilla visade mig runt. Hade nämligen inte besökt stället tidigare, men det såg ju i stort sett ut precis som gamla Arena (om än något större), så det fanns inte så stor risk för bortvirring ;P Sedan var det dans som gällde och det var skönt att shakea loss! Längesedan som jag dansade ur mig nu!

Tiden gick jäkligt fort och innan vi visste ordet utav så var vi på väg ut i kylan igen. Camilla ringde då sin pappa som fick bli vår nattchaufför! Medan vi väntade ute fördrev vi tiden lite med att töla med Blindenbacher och Vallin. Riktigt trevliga killar (dock ganska pinigt då jag inte insåg förrän efter 20 min att det var just Blinden...) men men, så kan det gå! Tänk att det ibland behövs ett litet leg för att övertyga mig! Jag som trodde att jag hade stenkoll...men icke.

Så nej, nästa gång får det bli ett snack med "den där snygga", Camilla! ;D
Tack för en härlig och skön kväll vännen!



Kommentarer
camilla

hehe ja det får det faktiskt bli, för han är riktigt snygg :D Hörs imorn! :)

2010-01-31 @ 20:29:59
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0