Sjuk + tandvärk = ingen hit.

Har inte varit alls mig själv sedan förra torsdagen, ja på nyår med andra ord. (Inte för att jag vet om jag var riktigt mig själv då heller men ;P) Har haft feber, ont i halsen och varit allmänt slö och hängig i kroppen. Inte alls kul. Och nu när jag trodde att allt började försvinna så får jag tandvärk istället. Min dumma visdomstand växer och trycker bort tandköttet så mycket så det gör ont. Vet inte om det är något som ger med sig efter några dagar eller om det blir samma som med den förra tanden - att jag får ta bort tandköttet som ligger ovanpå. Känns det så här imorgon som det gör nu så ringer jag och kollar om de har någon tid som jag kan komma på. Efteråt, när bedövningen släpper, gör det ont nåt så inni....men jag får vara beredd på att stå ut med det. Bättre att ha ont ett litet tag och att det läker än att gå runt så här och knappt orka käka nåt...
Känner mig helt oduglig här hemma också när jag inte orkat gjort något vettigt när jag inte varit mig själv. Jag får väl kompensera detta när jag blir på topp igen! Och då ska det bli träning till förbannelse också! Detta året ska jag satsa lite mer på konditionen än på styrkan tror jag...ska se om jag kan mixa ihop dem båda på ett bra vis!


Jag ser fram emot en helg med sköna sovmornar! Ska bli så skönt att få ligga kvar under täcket när man vet om att det är så kallt utanför fönstret och bara njuta! Finns nog inget bättre tror jag!


Kommentarer
Natti

Sv: haha ja det är förjävligt att va kort xD Och mycket synd att han jobbar den jäveln :P

2010-01-08 @ 08:31:28
URL: http://nnattiforpresident.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0