Min babe vill ha ny bil.

Han har kollat runt på nätet hela veckan nu älsklingen.. Han är bra sugen på en kombi - en Saab eller Audi. Förmodligen står det och väger mellan en Saab 9-3 eller 9-5. Själv tycker jag att 9-3:orna är allra läckrast med de snygga bakljusen! Men det skiljer lite i pris till nackdel för 9-3:an tyvärr. Men vi får väl se vad han kommer fram till. Självklart får ju jag vara med och välja lite, men jag säger att han får bestämma själv. Han ska ta den han tycker, sedan är det bara ett stort plus om jag tycker bilen är lysande! ;D

Var till stan och klippte mig igår. Blev nöjd, men det syns inte så stor skillnad. Det blev lite mer uppklippt så jag kan få till frisyren bättre och så blev luggen äntligen klippt ordentligt. Skönt att känna sig fräsch!
Blev en shoppingtur efteråt med Cherie. Det var tur att jag inte hade fört över så mycket pengar till mitt kort, annars hade det säkert blivit några fler hundralappar som hade rökt, och det har inte min ekonomi råd till. Men två saker kom jag hem med faktiskt! En partyklänning från Gina Tricot i nåt rosa/korall som var på rea - 49:- ! Helt värt priset! Sedan även en klänning till från H&M som även den gick i rosa, ljusrosa, av en något tightare modell. Me like! Kände mig som en liten barbiedoll när jag stod där i provrummet, och det kan vara kul ibland. Annars brukar mina ögon falla på saker som är mörka eller stickade. Nu blev det inte något av det!

Ser fram emot morgondagen! Jag är ledig, och ska under dagen åka in till stan och besiktiga bilen. Babe följer med. Detta är väl inget att se fram emot, men det som komma skall är det. Ska ju nämligen in på hockeyn med Camilla! Åker härifrån med älskling och några av hans vänner och så möts jag och Camilla där inne! Ska bli så jäkla kul!! Ser fram emot morgondagen!
Just jävlar, kanske bäst att skriva ut biljetterna så jag inte glömmer dem imorgon, hade ju varit tråkigt värre!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0