Liten i maten idag.

Insåg precis nu att jag inte käkat mycket alls under dagen som varit. Kom att tänka på det nu när magen började skrika stort efter mat!
Imorse slängde jag i mig en grov smörgås innan jag åkte till tandläkaren. Efter besöket där fick jag inte käka på två timmar, så gick och la mig i sängen och sov så jag slapp vara vaken när bedövningen skulle släppa. (Fick akuttid klockan 10.20. De skar bort tandkött som låg över tanden igen, samma som sist, och fick därför bedövning. Blödde som tusan och fick ligga och vila ett tag med en liten kompress. Värken kom direkt bedövningen släppte och sedan har den kommit och gått under dagen. Har därför mest levt på Voltaren under dagen för att över huvud taget kunna öppna munnen. Mat har därför inte varit prio ett för mig idag).
När jag vaknade upp igen och det hade gått nästan tre timmar så tog jag mig två grova smörgåsar till, och senare på dagen blev det en liten, liten måltid bestående av små filébitar och lite potatis. Det var klockan sex. Nu skrek som sagt magen och jag insåg att jag inte hade tagit någon kvällsmat. Så det fick bli en sen sådan nu... ytterligare några smörgåsar till. Annars har jag mest druckit en himla massa honungste, min hals har varit som ett slippapper!
Nu blir det snart sängen... sitter och kollar på Wolf, en gammal film som jag såg flera gånger när jag var liten, i väntan på att John Blund ska komma. Just nu känns det dock inte som han ens är halvvägs hit.


Kommentarer
Tilda

Åh, visdomständer är aldrig skoj. Stackars dig. Kommer ihåg vad hemskt ont det gjordfe när de växte upp... jag har tur som redan fått upp alla mina. Hoppas det blir bättre för dig nu då iaf så du kan äta bättre!

2010-01-11 @ 09:32:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0