Infirandet utav år 2010!

Vi hade ett ganska så soft nyårsfirande här igår kväll tillsammans med Helene, Rio, Ronnie och Charlotta. De kom strax efter sex och det blev töl i soffan och spelade sällskapsspel. Alla hade tydligen tänkt samma sak som oss..att snacks kan vara gott...så alla hade med två påsar var. Gissa om det blev mycket att välja på!
Klockan tolv firades såklart tolvslaget med champagne! Det blev en hel del blandning utav dricka under denna kväll kan jag lova, men mådde inget sämre imorse för det! :D Jag brukar inte ha tendensen att bli bakfull, tack gode gud!


Helene, Charlotta och jag skålar in det nya året!


Rio och Ronnie likaså!


De dragna grabbarna - Thomas, Rio och Ronnie!


Älsklingen och jag, finns ingen finare!


År 2009 har bestått av:


Januari:
*Fick byta upp mig från min gamla Saab till mamma och pappas gamla Ford Mondeo.
*26:e avlivades Prince, 13 år gammal. Den lilla sötingen är saknad!
Februari:
* Mamma fyllde 59
* In till LLA på en kanon hockeymatch tillsammans med Helene och Rio
Mars:
* Älsklingen drog på sig ryggskott och var hemma och sjukskriven en hel vecka
April:
*Premiärgrillning på balkongen
*Färjestad tog SM-guld. Åkte in och firade dem på torget.
* Min födelsedag, så släkten kom hit på kalas. Någon dag senare blev det fest med vännerna.
* Bättrade på min tattoo och fyllde i färg.
Maj:
*Började dra ihop gäng och spela fotboll på Karlberg. Skoj som tusan, så fortsatte med detta hela sommaren lång.
* Thomas blev klar med en låt som han gjort till mig, och den spelades på Värmlandstoppen!
* 30:e var det dags för ett års förlovning. Detta firades med dricka!
Juni:
*1:a kom första doppet för i år
* 11:e var vi till Krille och Nattis och firade dem på studenten.
* Midsommaraftonen firades i sommarstugan där det spöregnade hela dagen lång. Avslutades med dricka och spel hemma hos mamma och pappa.
* 30:e fyllde Thomas 29
* Michael Jackson död
Juli:
*Utekväll i Karlstad med Simon och Rebecka! Varmt nåt så in i norden!
* Thomas körde karaokekväll med Hoffe och gänget
* Dagen efter åkte vi till kusten över en dag - hade tur med vädret.
* Började spela fotboll i Värmskog, back blev min position.. även mittfält från gång till gång.
Augusti:
* Hade en helt underbar heldag på sjön med solning, bad, fiske, fika... you name it. Hade många sådana trevliga stunder under sommaren, då solen ville visa sig, vilket kanske inte var så jättevanligt.
* Åkte och hälsade på Mikael i Göteborg och stannade där över en helg. Mycket trevligt hade vi.
September:
*Pappa fyllde 56
* Thomas var trubadur hemma hos Veronika där vi bjöds på middag och kvällsmys.
Oktober:
* Fångade in Plutten på industriområdet där någon bara hade släppt ut han och sket i han. Det tog flera timmar, men vi fick allt fast honom till slut, gäller att vara envis!
* Började göra om i lägenheten och tapetserade vardagsrummet och hallen. Vi blev kanonnöjda över resultatet.
* Började arbeta på ISS och började även med mitt första helgjobb.
* Ljusparty hos Helene!
November:
* Julshow på BMB. Thomas träffade Pontare och diskuterade framtida låtar. Jag fick mig även ett litet besök jag med. Showen var kanon iaf och riktigt lyckad!
* 30:e 1½ års förlovning
December:
* Fick vår nya soffa!
* En del utekvällar har det blivit
* Jul och nyår spenderades så som de ska göra, med vänner och med familj.

I stort har hela året varit lyckat! Nu ser jag fram emot nästa och alla överraskningar som komma skall! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0