Mammas 60-års kalas.

Vi hade siktat in oss på att få en bra plats att parkera på och såg därför till att komma ganska tidigt till mamma, ja, först till och med! Strax därpå kom Maria m. Victor och Denise och kort därpå Ebon och Kenneth. Sedan fortsatte det bara att strömma in folk: kusin Annicka m. familj, kusin Per m. familj, kusin Andreas m. familj och till sist även farmor och farfar... hmmm... har jag missat någon nu? Det var så många där ett tag så man hade inte koll på nåt. Just det ja, Ebon hade med sig kusinen Anders två barn också eftersom han själv jobbade. Så det var mycket barn!

Smörgåståran som jag hade längtat efter hela dagen slukades upp inom några minuter (ja, jag orkade faktiskt med en massa godsaker trots att jag käkade tårta även igår!) och även en koksruta fick slinka ned innan mamma packade fram marängtårtan och jordgubbstårtan som även de fick smakas en liten bit! Gott som tusan var det! Nu ska det bli bra skönt att slänga på sig träningskläderna på måndag och köra ett stenhårt pass med styrka och kondition!

Det var riktigt kul att träffa släkten iaf, detta händer allt för sällan tyvärr. På sistone känns det också som det varit på mer tragiska tillställningar som man setts, och så ska det ju verkligen inte behöva vara! Min släkt är ju trots allt inte så stor då pappa inte har några syskon på sin sida, så det gäller att ta tillvara på den lilla släkt man har!


Bildupdate! Släkt och vänner, se och njut! ;D



Kusinen Per med frun Kristina och sonen Axel


Kusin Maria bär runt på Pers son nr 2 - Edvin


Bror, Thomas, Kenneth och pappsen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0