Klant-Anna.

Öppnade skåpet bredvid spisen förut för att jag skulle ta fram påsen med kaninmat och ge Plutten. I samma skåp har jag några blomkrukor som just nu inte används utan står och samlar damm.. När jag tog ut påsen (som stod ovanpå) så lyckades jag göra så krukorna välte och åkte ut ur skåpet och rakt ned på min fot..allihopa dessutom! Nästan all mat for ut på golvet och jag låg och jämrade mig som en tok. Gjorde riktigt ont alltså.. av några jäkla krukor!
Av med strumpan och insåg att foten var röd och svullen, kommer troligen bli blå längre fram. Tur att man har en älskling som tar hand om en. Ispåse på och en strumpa lindad över och en puss, så kändes allt bättre en halvtimme senare.
Nu lovar jag att jag ska vara mer försiktig längre fram, eller så kanske jag väljer att byta plats på matpåsen!

------------------------------.-----------------------------------.--------------------------.-----------------------------.-----------

Snön bara vräker ned förresten..verkar aldrig ta slut! Skit!


Kommentarer
Charlotta

AJ,AJ,AJ va ont!

Vilken tur att du har en go pojkvän,hoppas att det

blir bra med foten.

Jo,snön bara vräker ner men det är faktiskt en helt vanlig vinter men jag tror att vi har glömt vad "vanlig"är.Våren kommer var så säker.

KRAMISAR O KRYA PÅ DIG

Charlotta

2010-02-19 @ 18:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0