Söta vänner man har!

Fick ett samtal idag som gjorde mig glad! Var så jag fick tårar i ögonen!
Jag är inte längre ensam i min vänskapskrets om att vara gravid, goaste Rebecka ska bli mamma för första gången hon också! Jag är så glad för hennes skull, vet hur länge hon har längtat efter barn och nu när hon äntligen träffat den rätta så kan man inte bli gladare när hon lämnar detta beskedet! Hon är nu i vecka 9, jag i vecka 25. Det betyder att vårt lilla underverk kommer till världen innan sommaren och Rebeckas i slutet av sommaren. Så härligt när man har någon i samma sits som man kan bolla lite tankar med fram och tillbaka :) Tycker dock lite synd om henne som än så länge inte haft en sådan lindrig graviditet som jag haft, men det ger nog med sig snart. De brukar ju säga att illamående brukar ge sig runt vecka 15. En del har ju otur och har så det sitter i hela tiden, men vi får hoppas att hon slipper det!
Ooooh, så mysigt! :)



Har nyss kommit hem från Natti och Gabbe där vi blev bjudna på Pollykladdkaka och spelade Kinect. Gott, mysigt och varmt - så kan man sammanfatta det besöket med tre ord ;P De var så söta och hade köpt present till oss som vi fick öppna. Egentligen skulle vi få det i april, men de ville inte vänta längre med att ge oss det. Två söta set med barnkläder som var "adorable"! ;)
Kinect var kul, men som sagt väldigt varmt. Redan ifrån början hade de säkert 23 grader i lägenheten och efter vi spelat hade de säkert minst 25-26! Hopp, duck, löpning... allt på en och samma gång var ganska jobbigt! Sedan är jag lite orolig att ta ut mig för mycket också när jag har tösen i magen så de flesta löpgrenarna lämnade jag till Natti. Vilket team vi var! Grabbarna fick spö, om än knappt, men SPÖ fick de! ;) hihi...



Nu blir det hembakta smörgåsar och vila i soffan tillsammans med babe framför den nya Narnia filmen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0